Podpora uporabnikom

  1. Prehod na ZCS
    1. Poleg ZCS uporabljam tudi druge elektronske predale. Ali lahko prek ZCS.si uporabljam tudi te?

      Lahko. Dodatne elektronske predale dodate pod: Nastavitve » Računi

    2. ZCS.si sistem se mi zdi zanimiv. Ali je možno dobiti testni uporabniški račun?

      Je. Za to imate na voljo mesec dni brezplačne uporabe storitve ZCS.si. Začnete lahko takoj s tem, da oddate zahtevek na spletni strani.

    3. Želim postati uporabnik ZCS.si. Kaj moram narediti?

      Pošljite nam elektronsko sporočilo na info@zcs.si ali pokličite na telefonsko številko 01 / 514 06 18.

    4. Kako se obračunava uporaba storitve ZCS.si? Ali obstaja popust na predplačilo?

      Vsi podatki o obračunavanju storitve so navedeni v Slošnih pogojih poslovanja.

    5. V naši organizaciji imamo zastarel / neustrezen sistem za elektronsko pošto. Ali lahko preselimo obstoječe račune ter poštne predale na ZCS.si?

      Seveda. Celoten postopek selitve vam lahko izvedemo mi. Zaradi velikih razlik v poštnih sistemih se moramo prej dogovoriti o podrobnostih.

    6. V naši organizaciji imamo vse uporabnike v Microsoftovem Aktivnem Imeniku (Active Directory). Pri selitvi na ZCS.si bi želeli, da bi naši uporabniki še naprej uporabljali ista gesla, kot jih sedaj. Je to možno?

      Je. ZCS.si se zna povezati tudi z Aktivnim Imenikom za avtentikacijo. Za to je potrebno poskrbeti le za varno povezavo med vašim Aktivnim Imenikom ter ZCS.si.

    7. Kaj so prednosti gostovanja na ZCS.si?
      • Ne potrebujete predhodnih investicij v strojno in programsko opremo.
      • Plačate toliko kolikor uporabljate.
      • Prihranite pri stroških vzdrževanja sistemov.
      • Zagotovite si varnost pred izgubo podatkov.
      • Zagotovite si podpora pri uporabi sistema.
      • Uporabljate visoko razpoložljivo infrastrukturo, ki odpravlja izpade zaradi strojnih okvar.
    8. Kako je na ZCS.si poskrbljeno za varnost?
      • Vsi gradniki ZCS.si so fizično varovani.
      • Vsi gradniki ZCS.si so postavljeni v redundančni postavitvi.
      • Za vse podatke redno izdelujemo varnostne kopije.
      • Pri dostopu do ZCS.si se vaše geslo vedno pošilja v kriptirani obliki lahko pa pa je kriptirana celotna komunikacija.
      • ZCS.si podpira natančen mehanizem upravljanja gesel, ki se lahko prilagodi varnostni politiki vašega podjetja.
  2. Dostop
    1. Kakšno je moje uporabniško ime?

      Vaše uporabniško ime je običajno enako kar vašemu osnovnemu email naslovu: ime.priimek@domena.si

    2. Ali moram pri prijavi poleg uporabniškega imena vedno pisati tudi domeno (moje.ime@domena.si)?

      Ne. Kadar dostopate do strežnika vaše organizacije (ime_organizacije.zcs.si), lahko domenski del tudi izpustite.

    3. Preko katerih programov lahko dostopam do zcs.si?

      Dostopate lahko preko večine programov za elektronsko pošto kot so MS Outlook, Mozilla Thunderbird in Apple Mail.

      Ti programi v večini primerov ne omogočajo dostopa do vseh funkcionalnosti Zimbre (pri Mozilla Thunderbird je na primer možno dodati funkcionalnost koledarjev z Lightning dodatkom). Zato priporočamo, da do zcs.si dostopate:

      • Preko spletnega brskalnika (Internet Explorer, Firefox, Safari, Opera ipd) s pomočjo katerega boste imeli dostop do vseh funkcionalnosti zelo uporabnega spletnega vmesnika.
      • Preko namizne aplikacije Zimbra Desktop, ki je Zimbrin lastni odjemalec, ki deluje enako kot spletni vmesnik z dodatno podporo za tako imenovani offline dostop, ki ga uporabite, ko nimate dostopa do interneta.

      V primeru, da imate starejši oz. razmeroma počasen računalnik, za dostop priporočamo spletni brskalnik.

    4. Ali je do zcs.si možno dostopati preko MS Outlooka?

      Je. Za polno funkcionalnost je potrebno namestiti ZimbraOutllokConnector. Prenos 32-bitne in 64-bitne verzije ter navodil za uporabo (v angleškem jeziku).

    5. Kako do zcs.si dostopam preko mobilnega telefona?

      Najpreprostejši način je, da si nastavite dostop preko IMAP ali POP3 odjemalca, kar večinoma podpirajo tudi starejši telefoni.

      Aparati z večjim zaslonom lahko uporabljajo spletno verzijo, ki se samodejno prilagodi mobilnim aparatom. V primeru, da se prikaz ne prilagodi samodejno, na konec URL naslova dodajte /m (npr. http://ime_podjetja.zcs.si/m)

      Novejši aparati, ki podpirajo sinhronizacijo (npr. ActiveSync), lahko uporabljajo t.i. postisno pošto (push-mail) oz. samodejno sinhronizacijo pošte, koledarja in adresarja.

      Za iPhone telefone obstaja posebna podpora.

      Več o podpori mobilnim telefonskim aparatom si lahko pogledate tudi na www.zimbra.com

  3. Nastavitve
    1. Kakšno je moje uporabniško ime?

      Vaše uporabniško ime je običajno enako kar vašemu osnovnemu email naslovu: ime.priimek@domena.si

    2. Ali moram pri prijavi poleg uporabniškega imena vedno pisati tudi domeno (moje.ime@domena.si)?

      Ne. Kadar dostopate do strežnika vaše organizacije (ime_organizacije.zcs.si), lahko domenski del tudi izpustite.

    3. Kakšen je naslov strežnika za IMAP, POP, SMTP?

      Naslov strežnika je enak za vse protokolne nastavitve in je običajno ime_podjetja.zcs.si. Kot naslov strežnika lahko uporabite tudi zimbra.zcs.si, vendar morate v tem primeru ob prijavi obvezno uporabiti svoje polno uporabniško ime.

    4. Kakšne so nastavitve za IMAP, POP3, SMTP?

      Pri vseh protokolih je obvezna avtentikacija z vašim uporabniškim imenom in geslom. Vedno lahko izberete le en varnostni mehanizem povezovanja (kriptiran le prenos gesla ali kriptirana celotna povezava).

      Protokol Način Vrata (PortVrata) Varnostne nastavitve
      SMTP Kriptirana celotna povezava 465 SSL/TLS
      SMTP Kriptiran le prenos gesla 25 STARTTLS
      IMAP Kriptirana celotna povezava 993 SSL/TLS
      IMAP Kriptiran le prenos gesla 143 STARTTLS
      POP3 Kriptirana celotna povezava 995 SSL/TLS
      POP3 Kriptiran le prenos gesla 110 STARTTLS
      Webmail Kriptirana celotna povezava 443 oz. https SSL
      Webmail Kriptiran le prenos gesla 80 oz. http SSL le ob prijavi
    5. Poleg ZCS uporabljam tudi druge elektronske predale. Ali lahko prek ZCS.si uporabljam tudi te?

      Lahko. Dodatne elektronske predale dodate pod: Nastavitve » Računi

    6. Ali je možno spremeniti izgled uporabniškega vmesnika?

      Je. Na izbiro imate naslednje možnosti:

      • V Nastavitvah si lahko izberete eno izmed prednastavljenih tem.
      • Vstavite logotip vašega podjetja v glavo ZCS.si. Zahtevek za zamenjavo oddajte na podpora.zcs.si. Za to potrebujete logotip v standardnem formatu (PNG,GIF,JPG) velikosti 120×35px. Zamenjava logotipa je brezplačna.
      • Možna je tudi popolna prilagoditev uporabniškega vmesnika, cena pa je odvisna od obsega sprememb.
    7. Želim dodati vzdevek za svoj elektronski naslov (alias). Kakšen je postopek? Koliko vzdevkov lahko dodam?

      Številno vzdevkov (aliasov) za posamezni račun je neomejeno. Za dodajanje vzdevka oddajte zahtevek na podpora.zcs.si . Dodajanje vzdevkov je brezplačno.

    8. Želim ustvariti elektronski naslov brez elektronskega predala (listo), ki bo vso prejeto pošto dostavljal enemu ali večim naslovnikom (npr. info@, prodaja@, podpora@, nabava@, ...). Kakšen je postopek?

      Oddajte zahtevek na podpora.zcs.si , kjer napišite, na katere elektronske naslove naj bo pošta z liste dostavljena. Dodajanje list je brezplačno.

    9. Imamo skupno dobrino (sejno sobo, službeni avtomobil, projektor ...), ki jo uporablja več ljudi. Ali je možno narediti koledar, kjer bi lahko vodili njeno zasedenost in rezervacije?

      Je. Koledar podpira uporabo dobrin. Ko bo dobrina vnešena v sistem, bo avtomatično dobila svoj koledar in beležila svojo zasedenost. Pri ustvarjanju novih sestankov boste lahko tako vedno preverili, ali so določene dobrine na voljo in jih tudi rezervirali.

      Za dodajanje dobrin oddajte zahtevek na podpora.zcs.si . Dodajanje dobrin je brezplačno.

  4. Podpora
    1. Kako lahko prijavim napako?

      Napako lahko prijavite preko spleta na naslovu podpora.zcs.si ali prek elektronske pošte na naslov zimbra@podpora.zcs.si. Uporabniško ime in geslo za prijavo v sistem za podporo sta enaki kot za dostop do ZCS.si.

      Več o prijavi napak si preberite slošnih pogojih uporabe.

    2. Po nesreči sem izbrisal pomembna sporočila. Jih je možno kako dobiti nazaj?

      Je. Oddajte zahtevek na podpora.zcs.si in vaše izgubljene podatke bomo restavrirali iz varnostnih kopij.

    3. Imam vprašanje, ki se tu ni pojavilo. Kako lahko dobim odgovor?
  5. Status storitev
    1. Kako preverim status storitev?

      Statusi storitev so na voljo na statusni strani.

Dodatne informacije: info@zcs.si ali (01) 514 0618
Zimbra Slovenija teče na okolju Xenya.