Kaj je Zimbra?
Dostop
Do Zimbre lahko dostopate preko različnih naprav od osebnega računalnika do mobilnega telefonskega aparata. Dostop je možen z uporabo:
- Spletnega brskalnika: Firefox, MS Internet Explorer, Chrome, Safari... (uporaba bogatega Ajax vmesnika/webmail)
- Različnih vmesnikov (programov): MS Outlook in Outlook Express, Mozilla Thunderbird, Apple Mail
- Namizne aplikacije: Zimbrinega lastnega klienta - Zimbra Desktop ter ostalih in seveda tudi iz vseh operacijskih sistemov (MS Windows, Apple OSX, Linux)
- Mobilnih naprav oz. pametnih telefonov: Symbian, Android, Windows Mobile, iPhone...
Zimbrina orodja
Zimbra je sodoben informacijski sistem s poudarkom na skupinskem delu. Omogoča skupinsko uporabo e-pošte, koledarja, stikov, dokumentov in datotek. Sodelovanje in deljeni vpogledi so možni na vseh ravneh, od samega poštnega predala, določene mape, koledarjev, adresarjev, aktovk, opravil glede na vaše želje in potrebe – po projektih, strankah, zaradi dopustov in odsotnosti ali kakor želite.
Napredna e-pošta
- Odličen sodoben uporabniški vmesnik – enostavno iskanje, označevanje in klasifikacija e-pošte.
- Potisna pošta (Push mail) omogoča prejetje in pošiljanje e-pošte v realnem času.
- Sinhronizacijska tehnologija omogoča uskladitev mobilne naprave s poštnim strežnikom brez dodatne programske opreme za e-poštnega odjemalca.
- Zimbra je združljiva tudi z drugimi aplikacijami kot so Outlook, Mozilla Thunderbird in Apple Mail.
- Skupni in osebni adresarji.
Integriran koledar
- Osebni in skupinski koledarji.
- Skupna raba koledarjev – vpogled in možnost urejanja glede na dodeljene pravice.
- Neomejeno število koledarjev na uporabnika / skupino (po želji npr. privatni, poslovni, koledar za službeno vozilo, sejno sobo, resurse...).
- Združen pogled na več koledarjev.
- Možnost uporabe in sodelovanja z drugimi koledarskimi storitvami in odjemalci (podpora MAPI, iCal in CalDav standardu).
Delo z dokumenti
- Aktovka oz. Briefcase vam omogoča, da hranite določene dokumente na samem strežniku in so vam tako dosegljivi vedno in od povsod.
- Možnost ustvarjanja dokumentov prek spletnega vmesnika – brskalnika.
Skupne dobrine
- Posebni koledarji za predmete ali prostore (npr. sejna soba ali službeni avtomobil).
- Skupinski pogled s podatki o zasedenosti in možnostjo upravljanja ter nadzora.
Naloge in opravila
- Skupna raba sistema za vodenje opravil (Tasks) – vpogled in možnost urejanja glede na dodeljene pravice.