Primeri uporabe Zimbre
Zimbra je posebej primerna za organizacije, ki potrebujejo stabilen in dostopen komunikacijski sistem brez komplikacij in stroškov vzdrževanja v hiši. A vedno
s polno podporo uporabnikom.
Teniški klub
V uporabi je 12 zunanjih in 4 notranja igrišča.
Zahteve:
- Obratovalni čas
- Članstvo
- Vodenje rezervacij članskih ur
- Vodenje rezervacij gostujočih strank
- Obvestila članom
Rešitev, ki jo v celoti omogoča ZCS:
- Ob včlanitvi se vsakemu igralcu odpre omejeni račun z uporabniškim imenom in geslom. Za ostala obveščanja posreduje veljavni elektronski naslov.
- Za vsako igrišče se kreira svoj koledar z omejitvijo rezervacije znotraj obratovalnega časa.
- Za fiksno določene termine se koledarje ustrezno rezervira in zaščiti možnost sprememb na ustrezno raven.
Tako so izpolnjeni osnovni pogoji za delovanje članskega dela strank saj so rezervirane članske ure in omogočena možnost rezervacije dodatnih ur neposredno s strani člana.
Gostujoči igralci lahko:
- Pridobijo omejeni račun z uporabniškim imenom in geslom in s tem dobijo možnost rezervacije prostih terminov – gre za registracijo brez rezerviranega fiksnega termina. Za ostala obveščanja posreduje veljavni elektronski naslov.
- Pokličejo telefonsko številko ter preko recepcije rezervirajo prost termin.
Poleg očitne prednosti delovanja brez recepcije za registrirane uporabnike je na voljo še odličen brezplačen obvestilni sistem, kjer lahko vsem uporabnikom pošiljamo obvestila po e-pošti. (turnirji, rezultati, morebitna obdobja, ko ne obratujemo, opomnik za obnovitev članstva, cenik...)